Model gradskog prevoza koji od pre godinu-dve primenjuje novosadski GSP je ubedljivo najnečovečniji u Evropi. Ni u Obali Slonove Kljove putnici ne ulaze isključivo na prednja vrata (već svugde na prednja i zadnja, a izlaze i jedni i drugi na srednja). Jedino su Novosađani (i niko više na ovom kontinentu!) po nekoliko minuta neustavno i nezakonito lišeni slobode pred zatvorenim srednjim i zadnjim vratima sve dok na prednja ne ''uniđu'' svi oni spolja! I u Tarzaniji su javna vozila označena brojem linije na četiri mesta (nazad, napred i na dva mesta bočno), ali ne i u Novom Sadu. I u Polulevoj Gvineji gradski prevoznici povremeno komuniciraju licem u lice sa svojim putnicima i upoznaju se s potrebama i problemima na obema stranama, ali jedino novosadsko javno prevozno preduzeće ne j*** kontakt s javnošću ni za suvu šljivu. A možemo se katkad sresti na zborovima u MZ, ili u sali GSP-a. Ova jeziva strahota sa 70 putničkih devijacija je neukusno bacanje prašine u oči građanstvu, jer je u pitanju promilovog promila promil, daleko ispod godišnje očekivanog, planiranog i u cenu prevoza ukalkulisanog rastura. Nebulozne mere je zaveo direktor Pejić, ali novi diša, iz redova Lige, očito nema nameru da ih humanizuje. Misli li on, i g. Čanak s njime, da u autobusima sede samo roboti zvani putnici? O, ne, gospodo! Mi smo i glasači. Pa i puno više od toga. Mućnite malo glavama..
I sada GRAS ima DOVOLJNO NOVACA za potrebe odrzavanja i kupovinu novih autobusa
Nego SMANJITI broj zaposlenih U ADMINISTRACIJI kao i napraviti evikasniju i kvalitetniju reorganizaciju u samom GSP-u
povecanjem cena pod uslovom da se privatizuje, nece se nista promeniti nabolje, je NOVE GAZDE, nece ce se isto ponasati..
ovde se ne zna voditi privatno, jer jos uvek u glavi je kvar kod privatnika....
Lalli i ostalim kriticarima koji podrzavaju falsifikovanje danas pokazne karte ,a sutra ko zna cega,samo da kazem da ,ce sve biti bolje kada JGSP bude privatizovan,a uskoro ce.
1.Cena karte ce biti bar duplo skuplja.
2.Ukinuce preko 30.000 besplatnih karata ,jer sad se oko 20% putnika vozi besplatno.Jos oko 30.000 hiljada kupuje kartu po povlascenoj ceni.
I onda kad naplativost bude bar 95% bi ce i novih autobusa i nastresnica i besplatnih novina u autobusu.
Svi ce biti srecni i veseli.
lakse je ove uhvatiti sto su falsifikovali tiht 7O kartica,a one sto sto na angro namaknuli sebi njih je izgleda vise pa nestignu sve pohvatati i ne voze se prevozom GSP-a te su brzi i pobegnu hvatacima
Manjkavost teksta je sto nije napisano koliko pokaznih karata na godisnjem nivou izdaje GSP i da se vidi tih SEDAMDESET falsifikata koji je procenat!!!!!!!!!!!!!!
Pokazalo bi se da je to nekih nula zarez nula nula pocenata od izdatih karata!!!!
A to je procentualno beznacajno naspram GREHOVA sa kojima se suocavaju korisnici usluga GSP-a,,od bahatosti,maltretiranja muzikom,stajanja ispred autobske stanice dok putnici kisnu,nepropsinog parkiranja u Narodnog fronta kod mornarice i drugih siledjiskih ispada vozaca.........i...
Da dam i drugim citaocima priliku;da pohvale najskuplji a jedan od losijih gradskih prevoznika!!!!!!!!!!!!!!!
Pojasnjenje za najskuplji - najkrace su linije!!!
Naravno ne opravdavam one koji falsifikuju,ali;
POGLEDAJ DOM SVOJ ANDJELE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Otkriveno 70 zloupotreba markica i karata
Novi Sad
•27.05.2011.
•07:49 > 07:50
Komentari 6
TraLala
Nego SMANJITI broj zaposlenih U ADMINISTRACIJI kao i napraviti evikasniju i kvalitetniju reorganizaciju u samom GSP-u
povecanjem cena pod uslovom da se privatizuje, nece se nista promeniti nabolje, je NOVE GAZDE, nece ce se isto ponasati..
ovde se ne zna voditi privatno, jer jos uvek u glavi je kvar kod privatnika....
Slusalac
1.Cena karte ce biti bar duplo skuplja.
2.Ukinuce preko 30.000 besplatnih karata ,jer sad se oko 20% putnika vozi besplatno.Jos oko 30.000 hiljada kupuje kartu po povlascenoj ceni.
I onda kad naplativost bude bar 95% bi ce i novih autobusa i nastresnica i besplatnih novina u autobusu.
Svi ce biti srecni i veseli.
lakse je ove uhvatiti sto su falsifikovali tiht 7O kartica,a one sto sto na angro namaknuli sebi njih je izgleda vise pa nestignu sve pohvatati i ne voze se prevozom GSP-a te su brzi i pobegnu hvatacima
Namrgođenrođen
Jer oni su krivci za sve.
Jer da nije tih 70 lažnjaka naš GRAS bi do danas napravio
i tramvaj i metro i aerodrom.
I to da ih kazni
ona vaša ekspertkinja, savetnica
što je baš nedavno sa SPENS-a u JGSP
za milionče tuđih para...
Nije red
da se tako lako zaboravi
kakav kadar,
kakvi eksperti
novosađanima u karte zagledaju.
Lalla
Pokazalo bi se da je to nekih nula zarez nula nula pocenata od izdatih karata!!!!
A to je procentualno beznacajno naspram GREHOVA sa kojima se suocavaju korisnici usluga GSP-a,,od bahatosti,maltretiranja muzikom,stajanja ispred autobske stanice dok putnici kisnu,nepropsinog parkiranja u Narodnog fronta kod mornarice i drugih siledjiskih ispada vozaca.........i...
Da dam i drugim citaocima priliku;da pohvale najskuplji a jedan od losijih gradskih prevoznika!!!!!!!!!!!!!!!
Pojasnjenje za najskuplji - najkrace su linije!!!
Naravno ne opravdavam one koji falsifikuju,ali;
POGLEDAJ DOM SVOJ ANDJELE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H